Etiketter

Onsdagspadling

Denne uken – torsdagspadling på en onsdag, også kalt onsdagspadling. Torsdagen var rød, nemlig. Ingen av de som har ivret etter onsdag ble med, men det ble hun her. Første gang med klubben, vi tok turen fra klubbnaustet rundt Risøya.

De som ikke ble med på grunn av været kan bare angre seg – det var aldeles flott og vi hadde ikke en dråpe regn på turen. Derimot flotte skiftninger i lyset. Her ser vi den største stranda på Risøya til høyre, der så det ut for å være folk.

Vi tok runden rundt øya, langs land. Den store isoporklossen var nå kanskje tinet fra bakken, i hvert fall var det ikke snø der lenger. Men jeg hadde ikke tenkt på å ta med noe for å få den med til naustet, så den fikk ligge der mens vi padlet videre.

Kule skyer.

Jenny hadde ikke padlet på en god stund, men fikk bedre og bedre dreis på det etter hvert.

Jo, vi hadde sett rett, det sto to telt på øya faktisk. Kult, det har jeg ikke sett før. Vi lurte på hvordan de hadde kommet seg dit for vi så ikke kajakker, men her ligger det altså en båt på stranden.

Flott sted vi har adoptert for strandrydding?

Underveis tilbake til naustet ble det en liten stopp for rulletrening. Jeg rullet på begge sider, så nå er mairulla i boks. Det var fortsatt svinkaldt i vannet, så jeg nøyde meg med tre-fire. Mislyktes først en gang på den dårligste siden, men kom meg opp på den gode og prøvde så en gang til - da gikk det.

Takk for turen til Jenny. Neste onsdag er det ny klubbpadling, håper på flere av "onsdagspadlerne" da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)